09 december 2012

Dr. Dre & 50 Cent









Jag har surfat på nätet hela helgen och både läst och tittar på reviews på nätet om Beats by Dr. Dre
och Street by 50. Fredagkväll fick jag något konstigt psykbryt och skulle plötsligt beställa nya hörlurar haha!?
Ehm, help anyone?

Till att börja med så är hörlurarna i olika färger Street by 50 (designade av 50 Cent). Street by 50 är direkt konurrent till Beats by Dr. Dre och Soul by Ludacris. Jag hade nästan bestämt mig för att beställa de vita Street by 50, när jag plötsligt mindes att Beats by Dr. Dre Pro (vita) finns också. Jag läste och tittade på Youtube, säkert 30 olika videos haha! Och det har alltså varit denna helgs i-landsproblem. Ska jag köpa vita Street by 50 eller vita Beats by Dr. Dre? Båda hade sina för- och nackdelar, och en prisskillnad på ca 800 SEK, men det slutade med att jag beställde vita Beats by Dr. Dre Pro (sista bilden).

Jag betalade 3 000 SEK för dem.
Nu får vi hoppas att jag blir nöjd med dem.
De kommer i alla fall att matcha min fin-fina Samsung Galaxy S3 ;)

http://www.beatsbydre.com/
http://www.smsby50.com/

ervasti