16 februari 2013

Once you pop you can't stop.

Suvi och jag, på Sashas födelsedagskalas för två veckor sedan.

Jag sitter här vid datorn och lyssnar på Nadia Ali. Jag funderar på vad jag ska göra medan jag väntar på Susan. Hon ska hämta mig när hon är klar på Melodifestivalen, och sedan åker vi hem till henne och jag stannar där till imorgon. Det var så längesen jag var och hälsade på dem. Sist jag sov över hos Susan var första advent 2011, det var alltså inte igår haha! Så det ska bli kul.

Jag laddar min kamera nu, jag tänkte att jag skulle gå lös med kameran och fota Fabian och Kajsa. Som ni kanske redan vet älskar jag att fota barn eftersom att de är så avslappnade. Vuxna människor brukar oftast vara ganska stela haha!

Ikväll ska jag se Melodifestivalen faktiskt. Jag brukar inte se det vanligtvis eftersom att det inte intresserar mig, det är Eurovision Song Contest som är intressant. Men ikväll är de i Skellefteå så jag ska väl se bara för det haha :)

ervasti